pondelok 4. októbra 2021

Bal- jobb- bal.

 Hétfő. Nem bírok elindulni ottholról. Írok neki. 

-Szia, ma nem fog menni, át tehetnénk holnap 14:00-ra? bocsi a változásért.

-Szia, nem gond, de ma később se tudsz? Holnap nem érek rá, aztán szerdán 9, 11, 14, 16-kor lehetne.

Gondolkozok. Lépek. Buszra szállok. Elhagyom kisfalum. Búvölöm a mobilt.Beszélgetek magammal:

"Hisz úgyis felhúzták az agyad, legalább kiadod a dühöd. Mi mást akarsz ma csinálni? Otthol ülni? Unatkozni fogsz. Bár munkát kell kersned, és életrajzokat küldeni. Jó lesz a szerda.Mit agyalsz annyit? Eszel, mosakodsz, már nem leszel rosszul, jó lesz. Menjél ma.

- Oké, akkor ma jó lehet, de mikor? nekem leghamarabb 16-kor.

- 16-kor jó, felveszlek valahol 15:30-kor, oké? Vagy hagyjuk inkabb szerdára?

"Mi? Felvesz valahol? Nem is ismerem. Tudod, nem ülünk be idegenek autójába. Mi van ha valahova elvisz és ott hagy, holtan.És senki se tudja hol vagyok.Nem, nem ülhetsz be idegenek autójába...basszus, miért nem mondja meg hol az edző terem....basszus, basszus...nem vagy kisgyerek...de ő sportoló...nem is tudnák védekezeni...ugyanmár,...hisz napközben vagyunk, ne legyél már ennyire beszari. Mondta hogy nehéz elmagyarázni hol van.És kikerested neten, tudod hogy néz ki. ..igaz...na látod, akkor ha nem úgy fog kinézni ahogy a képeken akkor nem ülsz eb az autóba. ..igaz...nincs mitől félni, és amúgy meg kedves...jó-jó- de randin se ülök be idegenek autójába.....ach, mennyi félelem van benned, na írjál vissza neki, ne búvöld annyit azt a mobilt.

-Oké, a Napos utca 13-ban leszek. 

"Basszus, elküldtem. Bisztos meg fog gyilkolni. És de hülye vagyok, meg se köszöntem, csak simán elküldtem az üzit."

- Ok, rendben, megegyeztunk. Hívlak ha ott leszek.

-Köszönöm, alig várom.

"Na, még egy sms-t kellet pazarolnom 0, 33 centért, de nem vagyok parszt, tanítottak illemre."

- Lajk

"Micsoda? Lajk..oké...hát erre tényleg nem kellett volna sms-t pazalnia, de amugy kedves."

...és így mentem el THAI BOX egyzésre.

 

Otthol nagyon hatékonyan készültem fel, és kiderült hogy a kb 2 éve nem hordott "úristen, két éve!!" jóga cuccaimban kicsit máshogy nézek ki. Belevág a gumi a hasamba. Hurkácska. És milyen a seggem? Nagyobb..mindenképp nagyobb a hátsóm. De azértaz enyimé és ami az enyimé, azt szeressük.

Na, tiszta feketében, egyszercsak csorog a telefon, hogy itt van. Le megyek a tizenkettedik emeletrol. A liftben megint hív. Hát ja, míg lejutok az eltart kicsit. Aztán kint nézelődök...sehol senki. De aztan meglátok egy pasit, aki jön felém. Szájmaszkban!!! Mi a szent szar! Miért van rajta szájmszk? Nem látom ki ez...fiatal. Basszus, akkor most vegyek fel én is maszkot..pfff...közeledik. Mosolygok mint húsvéti tojás. Nézem őt és ő néz engem. Gondoltam megszólít. De nem...el megy melettem!!!! Basszuuuus, ez nem ő volt. Tiszta idétlenül érzem magam :)) megprobalom felhivni és jobban körbe nézek..erre rám integet valaki ugyanabból az irányból ahonnan az előző szájmaszkos jött. Ö az. és hál istennek, nincs rajta szájmaszk. És hál istennek nem látta hogy milyen bambán azt hittem az előző pasira, hogy ő az. Oda megyek hozzá, kezet rázunk, bemutatkozunk. Mondja hogy üljek be az autóba, addig ő telefonál még valamit. Kinyitom az autóajtót, és meglátom az autóban azt a marha nagy kupit. Marvel tőr meg mindenféle azonosítatlan szemét. Hátul gyerek üles. Akkor biztos nem psychopata. A kulcsán meg kulcstartó amiben egy nő meg egy kis fiú vigyorog. Huh, boldog család apa. Várok..aztán belül és elindulunk. Nyugissan vezet. Amúgy az autó nem egy musztáng, csak valami ócska agyonhasznált tragacs, de ez olyan normális emberként hat rám. Aztán kimegyünk Pozsonyból egyenesen a temetőig, ott betérünk a temetőhöz. "Basszki, mi ez, temető, én megmondtam, itt fog elásni"...egész úton beszélek, magamról, hülyeségeket, meg öt is kérdezem, de amúgy nem igen érdekel amit mond, inkább a temetőt meg az utat figyelem. Aztán leparkol és kinyitja az ajtót, és betessékel, és hátul az öltöző. Huuuh, megérkeztünk. Nagyon nem kell átöltöznöm mert már felkészülve jöttem, de azért megyek pisilni. A terem olyan mint egy szoba, van ott bár pult is 4 székkel, csap, díjak sorakoznak két vagy 3 polcon a falon. Gondolom mind az ővéi. Azt mondja ő is átöltözik. Aztán jön ki ilyen tipikus box rövidnaciban. Aranyos. De amúgy szegezzük le itt és most, nem az esetem. Szemüveges, sportos, kedves fiú, ennyi. Aztán rögtön neki kezdünk, mitán bekapcsolja az MTV-t.

Skunk Anansie: Weak. Imádom ezt a számot.

Elöszor ugrálok mint bakkecske, idiótán érzem magam, Tükör előttem..fuuu de utáltam jógán is a tükröt. Azt mutatja hogy bal-jobb-bal, célozzam a tükörben az államat. Idiótán nézek ki. Alapállás terpesz amugy, bal láb előbbre, kicsit kifordulva lábfejek. 

Bal-jobb-bal.

Hole: Celebrity skin. 

Ad nekem kesztyút! Pirosat! Történelmi pillanat hölgyeim és uraim. Én jobb és én bal kezem kesztyűben. Mint a filmekben: Jé já jó. Amikor rajtam vannak összeteszem öket. Nagyon menő. Rocky zene kellene...de kicsit lágyul az MTV...viszont nincs időm gondolkozni. Agy kikapcs. Bal jobb bal. Bal jobb bal. Láb csere, jobb előre. Oda megyünk a zsákhoz. Megmutaja, csinálom. Bal jobb bal, baljobbbal, baljbbal, bljobbl..huh hu. gyors vagyok...bal jobb bal.Váll közel a testhez.

így megy ez, mutat láb rúgást is. Mert a Thai box térddel és lábbal is rúg, nem csak üt, mint a klasszikus box. Felvesz magára ilyen védőket és aztán őt ütöm meg rúgom. Annyira jól esik. Annyira jól esik!

Beleteszem a dühömet, beleütöm magam abba a kemény zsakba. Bal jobb bal térd. Bal jobb bal, térd.Mi van ha megrúgom? Melyikjön, bal? Bal, jobb, bal, térd.

Amikor a térdet ütöd, akkor a bal láb kissé lábujjon állsz és kissé belefordulsz. Aztán sípcsonntal ütöm, azt kicsit magasabbra. Aztán sorozatokat ad nekem. Előre hátra szökkenünk. Majdnem olyan mint egy tánc. Már nem érzem magam kínosan.  Egyedül csinálom, pűfölöm a zsákot, aztán öt püfölöm, ez megy így.

Withney Houston: Run to you.

Mi ez a zene? Hova tünt a bal, jobb, bal rock zene.Azt mondja csináljak plank-ot. 30 másodpercet kibirok. Aztán fél percet ütöm így a zsákot, fél percet úgy. Kezdek fáradni. Próbálok lélegezni. Amikor ütsz akkor kell kiengedni a levegőt. A zene továbbra is nyálas romantikus. Nagyon fura kavalkád. Bal jobb bal és térd és romantika. A temető mellett. Bal jobb bal, és térd. Aztán Gugolásból rúgni, fú, rendesen kezd lemerülni az aksim.Gugol. bal jobb bal, rúg. Gugol, bal jobb bal, rúg. Aztán duplán.

Gugol, bal jobb bal, rúg, rúg. 

Gugol bal, jobb, bal, rúg..rúg.

A kesztyűnek egér szaga van.

Gugol bal, jobb, bal, rúg, rúg.

Plank.

Ketlbell. Megizzadtam. Elszédültem. De azért lengetem a kék kicsi ketlbellt. Egy, kettő, három, ..tíz. Szünet. Egyszercsak valami fura történik. Nem kapok levegöt. A tödőm mintha össze szorulna, és nem akarna lélegezni. Pánik roham érzés. Haaaah..haaaah...próbálok mélyen. De nincs levegö. Oda megyek az ajtóhoz, kell levegő. De kint sincs. Megijedek. Nem az oxigénnel van gond, hanem velem. Franklinre gondolok. Ö azt mondaná, hogy nyugodjak meg. Lélegezz- hallom ahogy beszél hozzám. Elkap a sírás. Miért akarok sírni? Nem mehet el az agyam. Körbe nézek, vissza a termre, és tudatosítom hogy ott van levegő, vissza tartom a sírást. Szól a romantikus zene az MTV-n. Valahogy átmegy. Nem is tudom mi volt ez. Lehet csak képzelődtem. Szünet után folytatom a ketlbelt. Kifáradtam. Szivem lüktet, és amikor leteszem ismét jön ez a szorongó érzés. Mintha össze akarná préselni a tüdőmet és a szívemet, és engem, és úgy mint egy müanyag összepréselő cucc, csinál belőlem egy kis kockát, ami könyebben elfér a világban. Úgy mint Wall-e csinálta a mesében. Pik pakk..nyomás. Nem kapsz levegőt, kocka vagy. Jön megint a sírás. Mi ez, mi ez, mi ez? Visszatartom. Nem bőghetek. Lélegezz...

A srác nem vett észre semmit, de elmondtam neki. Nem reagál semmit, csak neutrális. Azt mondja ha rosszul vagyok, tartsak szünetet. Hát szünetet tartok. Nem tudom hogy elájulni-e esne jól, vagy hányni. Hú de kínos mindkettő. De aztán átmegy. Folytatom a ketlbell kék szörnyeteget tartani, és csinálom amit mond. Nincs semmiféle további energia tartalékom. ...aztán sztrecsing.

Jupí, strecsing. Azt tudok, az jó, az nem fáj, kedvenc részem. 

És csapó: ennyi.

 

Big Montain: Baby i love your way

Endorfinok gyerteeeek. Szeretek mindenkit, olyan jó érzés tölt el. Bömböltetem otthol a szobában a zenét és közben zuhanyzáshoz vetközök. Megizzadtam ott rendesen. Ez jobb volt mint a jóga. Szeretem a világot. Minden rendben van. Mindenkinek írni akarok, hogy milyen boldog vagyok. De vissza tartom...még inkább magamban tartom ezt a csodát. Senkinek sem mondtam hogy hova megyek. Senkinek sem szóltam hogy a temető mellett, idegen férfi kocsijában, kitudja hová megyek ma. De túl éltem. És alig várom hogy elmondhassam. Hirtelen ötleteim vannak. Ezt le kellene írnom. Hát írok. Át teszem a jobb lábam a balon, és fáj a térdem. Fáj a hátam is már...érzem magam. Érzem hogy élek.

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára